Veľmi pekne popísané používanie zaručeného elektronického podpisu ZEP aj s potrebnými nástrojmi je na stránke https://www.opytajsauctovnika.sk/ako-podpisat-dokument-elektronickym-podpisom/
Na tejto webovej stránke si dokumenty viete overiť a následne či už spakované zaheslované alebo inak elektronicky poslať: https://zep.disig.sk/Portal
Asi najčastejšou požiadavkou je hľadanie nástrojov na komunikáciu a to aj s videom a možnosťou pripojenia viacerých účastníkov. Na úvod ich len spomeniem a verím, že sa postupne prepracujeme aj k popisom a skúsenosťami. Veľmi často rezonuje používanie app ZOOM, Workplace – aj keď ten je primárne viac ako sociálna sieť, Discard, Jitsi, Skype, Yeti, Hangouts. Každý má svoje plusy a mínusy.
Ďalšou problematikou môže byť riadenie projetov, projektový manažment, kde sa spomínajú nástroje ako Wrike, Trello alebo Asana. Office nástroje so zdielaním súborov ako Google suite, Office365. Tak to ako základná informácia.